.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده سوادکوه و قائمشهر خبر داد
پرداخت حقوق 10 ماهه بازنشستگان نساجی

شمال نیوز: نماینده سوادکوه و قائمشهر با اشاره به مطالبات بازنشستگان نساجی از انتخاب سرمایه‌گذار جدید شرکت نساجی قائمشهر خبر داد.

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با فارس در سوادکوه با اشاره به مطالبات بازنشستگان شرکت نساجی از سال 1384 و حدود 250 بازنشسته‌ای که با مساعدت دولت در پرداخت، اظهار داشت: مطالبات بازنشستگان شرکت نساجی مازندران حدود 150 میلیارد ریال است.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طلب حدود 15 میلیون تومانی هر بازنشسته در سال 84 در حال حاضر دارای ارزش ریالی بالاتری است، افزود: کارگران پیگیر مطالبه حق خود بودند که تغییر سرمایه‌گذار شرکت نساجی با هدف حل مشکلات آنان انجام شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به برگزاری جلسه هماهنگی واگذاری سهام شرکت نساجی از بولدوک سرمایه‌گذار ترک به برادران علم بیگی در استانداری مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: همه سهام سرمایه‌گذار ترک شرکت نساجی به برادران علم بیگی واگذار شد و جلسه آشنایی استاندار و اعضای شورای تامین شهرستان قائمشهر و مسئولان استانی با سرمایه‌گذار جدید انجام شد.

*پرداخت حقوق 10 ماهه بازنشستگان نساجی

علیپور با بیان اینکه به سرمایه‌گذار جدید تاکید شده است که پیگیری ما به معنای دخالت در فعالیت تولیدی و مدیریتی شرکت نیست، تصریح کرد: پیگیری ما رنگ و بوی سیاسی ندارد ولی برای مطالبات کارگران نساجی مازندران پیگیر هستیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس به برخی از مصوبات جلسه هماهنگی با سرمایه‌گذار جدید اشاره کرد و افزود: تا پایان آذرماه مطالبات 10 ماهه حقوق خالص بازنشستگان با سود 10 درصد پرداخت می‌شود.

وی یادآوری کرد: بقیه مطالبات بازنشستگان در اقساط 10 ماهه پرداخت می‌شود و مطالبات شرکتی‌ها که درصد پایینی را تشکیل می‌دهد به صورت یک‌جا پرداخت می‌شود.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ریزی برای خرید و تعمیر حدود 30 دستگاه موجود و پرداخت مرحله‌ای 132 میلیون یورویی در بازگشایی ال‌.سی و فعالیت فازهای دیگر نساجی را از نتایج جلسه با سرمایه‌گذار جدید نساجی ذکر کرد و گفت: صدها نفر از کارگران نساجی در تماس‌های مختلف خود خوشحالی خود را از مصوبات جدید اعلام کردند و تا حل مشکلات و توسعه نساجی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهیم.

* بهره‌برداری از کارخانه کک‌سازی در مسیر زمانبندی شده

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت کارخانه کک‌سازی سوادکوه به رایزنی‌های مختلف با مسئولان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اشاره کرد و از برگزاری جلسه مسئولان صنعت و معدن استان مازندران و مسئولان شرکت زغال سنگ البرز مرکزی و کک‌سازی با معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خبر داد.

علیپور با تاکید بر اینکه مصوبه شورای اقتصاد برای کک‌سازی دریافت شده است، افزود: پیمانکار چینی برخی از دستگاه‌های کارخانه کک‌سازی را وارد می‌کند و برگزاری مناقصه داخلی یا ترک تشریفات برای تغییر مسیر رودخانه که وقت‌گیر است باید اجرایی شود.

نماینده سوادکوه و قائمشهر با تاکید بر زمان‌بندی سه ساله بهره‌برداری از کارخانه کک‌سازی سوادکوه، خاطر نشان کرد: کارخانه کک‌سازی در مسیر زمان‌بندی شده خود به بهره‌برداری می‌رسد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارگر نساجی 11 آبان 1392
جناب مهندس علیپور خودم به عنوان کارگر نساجی که از اطلاعات آن جلسه با خبر هستم و حضور هم داشتم از جنابعالی به خاطر دفاع جا نانه تان از قشر مظلوم و زحمتکش کارگران نساجی تقدیر و تشکر می کنم بنده از طرف کارگران شاغل و باز نشسته نساجی از صمیم قلب از حضرتعالی ممنون و سپا سگزاری می کنم .
نا شناس 11 آبان 1392
حقیر هم بعنوان نماینده کارگران بازنشسته برخود فرض میدانم از همه عزیزان از جمله استاندارو فرماندار محترم،اعضای شورای تامین قائمشهرنمایندگان عزیزمجلس شورای اسلامی واللخصوص جناب علم بیگی سرمایه گذار ومدیریت محترم جناب دکتر نجفی کمال تشکر راداشته باشم البته تصحیح نمایم زمان پرداخت ده مرحله حقوق ،پایان دی ماه است نه پایان اذرودر اخر ارزو میکنم عزیزان باهمین وسواس پیگیر اجرایی شدن ان نیز باشندنوبخت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.